dag 4 op naar Santiago de compostela.

11 mei 2013 - Ambasmestas, Spanje

Dag 4.
Een dag dat begint met zon en het weer lijkt goed vandaag. We gaan weer de berg op. Mijn spaanse slaapmaatje naast mij heeft flink gesnurk maar ben toch de nacht door gekomen. Zij gaf mij de tip om mijn rugzak met de taxi te vervoeren. Dit snel nog even geregeld. Toen het dorp uit gelopen op weg. Kan zeggen met een zere knie een verlichting. Pff. Onderweg eerst even ontbijtje. Ja we zijn er klaar voor. Begin van de berg , langs de rivier over mooi asvalt. De hoogte in. Ik loop een stukje door en naar 5.5 km tijd voor koffie. Even met de 4 Nederlanders gesproken en toen weer verder. Verder omhoog langs de rivier, het is goed te doen maar ik merk wel dat ik alleen ben. Ik begin in mijzelf te praten, moet niet gekker worden. Er komen dingen boven en begin zelf tegen god te praten. De tranen lopen over mijn wangen spontaan. Vele vragen waarom. En ja dan stel ik toch de vraag aan "hem"..
Wilt u mij begeleiden, mij helpen deze tocht te volbrengen. Ik praat denk zo nog wel een half uur. Uiteindelijk vraag ik of hij mij een vis wil laten zien als teken van hem want al loop ik al uren langs de rivier. Ik heb er nog geen 1 gezien. Dan wordt ik weer rustig en de pijn in mijn benen en knie worden ook minder. Uiteindelijk bereik ik mijn slaapplek in Ambasmestas. Maar geen vis gezien.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl